loading...
رویای بزرگ ما
niloo بازدید : 15 شنبه 27 اردیبهشت 1393 نظرات (6)

 

 

گنجشک کنج آشیانه اش نشسته بود.

خدا گفت: چیزی بگو !

گنجشک گفت: خسته ام.

خدا گفت: از چه ؟

گنجشک گفت: تنهایی، بی همدمی. کسی تا به خاطرش بپری، بخوانی، او را داشته باشی.

خدا گفت: مگر مرا نداری ؟

گنجشک گفت: گاهی چنان دور می شوی که بال های کوچکم به تو نمی رسند .

خدا گفت: آیا هرگز به ملکوتم نیامدی ؟

گنجشک سکوت کرد. بغض  به دیواره های نازک گلویش فشار آورده بود.

خدا گفت: آیا همیشه در قلبت نبوده ام ؟! چنان از غیر پُرش کردی که جایی برایم نمانده.

چنان کوچکش کردی که دیگر توان پذیرشم را نداری . هرگز تنهایت گذاشتم ؟

گنجشک سر به زیر انداخت . دانه های اشک ، چشم های کوچکش را پر کرده بود .

خدا گفت : اما در ملکوت من همیشه جایی برای تو هست ، بیا !

گنجشک سر بلند کرد . دشت های آن سو تا بی نهایت سبز بود و

گنجشک به سمت بی نهایت پر گشود... 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط حسین(اتاق عمل بهمن 90) در تاریخ 1393/03/05 و 14:52 دقیقه ارسال شده است

به خدا گفتم :

بیا جهان را قسمت کنیم آسمون واسه من ابراش مال تو

دریا مال من موجش مال تو ماه مال من خورشید مال تو …

خدا خندید و گفت : تو بندگی کن ، همه دنیا مال تو …

من هم مال تو

مرسی قشنگ بودشکلکشکلک

این نظر توسط حسین(اتاق عمل بهمن 90) در تاریخ 1393/03/05 و 14:49 دقیقه ارسال شده است

خدایا

همه دنیا بخواد و تو بگی نه

نخواد و تو بگی آره ، تمومه

همین که اول و آخر تو هستی

به محتاج تو محتاجی حرومه


این نظر توسط هم دانشکده ای در تاریخ 1393/02/30 و 11:56 دقیقه ارسال شده است

خعععلی خوووووووووووووووب بود
مرسسسی گلم شکلک

این نظر توسط مـــــــنا در تاریخ 1393/02/29 و 19:15 دقیقه ارسال شده است

مرسی عزیزم..خیلی قشنگ بود!شکلک

این نظر توسط hadis در تاریخ 1393/02/28 و 16:46 دقیقه ارسال شده است

در ساحل ماسه ای با خدا قدم میزدم به پشت سرم نگاه میکردم جاهایی که از خوشی ها حرف میزدیم دو رد پا بود و جاهایی ک از سختی ها حرف زده بودیم یک رد پا بود! به خدا گفتم در سختی ها با من نبودی؟ خدا گفت ان یک رد پایی که در سختی ها دیدی رد پای من است که تو را بر دوش می کشیدم!

این نظر توسط امیرحسین در تاریخ 1393/02/28 و 11:20 دقیقه ارسال شده است

پست زیبایی بود
ممنون.شکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
وب سایت رویای بزرگ ما با همکاری نویسنده های اتاق عمل ، مامایی ، پرستاری و هوشبری (مشهد) سعی داره با مطالب زیبا ، جذاب ، خوندنی و مفید رضایت همه بازدیدکنندگان عزیز رو جلب کنه.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • ارتباط با ما

    انتقادات و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید

    College2014.rozblog.gmail.com

    آمار سایت
  • کل مطالب : 31
  • کل نظرات : 136
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 17
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 133
  • بازدید سال : 226
  • بازدید کلی : 4,289
  • کدهای اختصاصی
    تماس با ما

    ابزار وبمستر و قالب وبلاگمرجع ابزار وبسمترگالری قالب وبلاگ

    پیج رنک

    درباره ما

    وب سایت رویای بزرگ ما با همکاری نویسنده های اتاق عمل ، مامایی ، پرستاری و هوشبری (دانشکده پرستاری و مامایی مشهد) سعی داره با مطالب زیبا ، جذاب ، خوندنی و مفید رضایت همه بازدیدکنندگان عزیز رو جلب کنه.